brainfood_anim_kleur
Featured Image

SEO

Voluit Search Engine Optimization, oftewel zoekmachineoptimalisatie. Kort uitgelegd: de trucjes die organisch verkeer naar je website stimuleren. Die leiden tot verhoogde bekendheid, klanten en uiteindelijk omzet. SEO is dus een belangrijk onderdeel van je …
Featured Image

Rebranding, yes or no? That’s the question.

Net als wij, laat een merk of een bedrijf zijn eerste indruk op enkele momenten na bij anderen. Binnenkomen en opvallen is de boodschap. Heb een duidelijke naam, missie en visie, en weet ook …
Featured Image

Je communicatieplan, je gouden middel naar succes

Als bedrijf is een goede communicatie de sleutel tot succes. Het is belangrijk om juist te communiceren met je klanten. Hoe ga je je klanten benaderen? Bereik je hen het best via online platformen …
Featured Image

Een merkstrategie als bouwsteen voor de opbouw van je merk

Beginnen bij het begin.  Een merk opbouwen doe je niet op een, twee, drie... Je stelt het niet alleen voor aan het publiek, je wil ook de aandacht vasthouden én je waarden overbrengen. Even …
Featured Image

Je merkidentiteit: je paspoort om de reis te starten

Door op te vallen in een menigte spring je er uit. Maak je geen deel meer uit van de massa. Dat geldt niet alleen voor individuen, maar ook als bedrijf wil je -nee, moet …
Featured Image

SEO

Voluit Search Engine Optimization, oftewel zoekmachineoptimalisatie. Kort uitgelegd: de trucjes die organisch verkeer naar je website stimuleren. Die leiden tot verhoogde bekendheid, klanten en uiteindelijk omzet. SEO is dus een belangrijk onderdeel van je …
Featured Image
Net als wij, laat een merk of een bedrijf zijn eerste indruk op enkele momenten na bij anderen. Binnenkomen en opvallen is de boodschap. Heb een duidelijke naam, missie en visie, en weet ook …
Featured Image
Als bedrijf is een goede communicatie de sleutel tot succes. Het is belangrijk om juist te communiceren met je klanten. Hoe ga je je klanten benaderen? Bereik je hen het best via online platformen …
Featured Image
Beginnen bij het begin.  Een merk opbouwen doe je niet op een, twee, drie... Je stelt het niet alleen voor aan het publiek, je wil ook de aandacht vasthouden én je waarden overbrengen. Even …
Featured Image
Door op te vallen in een menigte spring je er uit. Maak je geen deel meer uit van de massa. Dat geldt niet alleen voor individuen, maar ook als bedrijf wil je -nee, moet …
MISSIES-1

Wil je weten wat voor missies we nog hebben volbracht? 

Contact

Wil je weten wat de there crew voor jou kan betekenen?

footer_2

There
Groenveldstraat 13-15 . 3001 Heverlee . missioncontrol@there.be

facebook
instagram