How we

landed

Arvesta?

star_kleur

Door onze Moon Boots in te wisselen voor rubberlaarzen.

De opdracht

De land- en tuinbouwsector is volop aan het moderniseren en digitaliseren. Om vandaag klaar te staan voor de uitdagingen van morgen, moeten landbouwers zich heruitvinden en voorbereiden op een toekomst als ondernemer. AVEVE Groep wil alle landbouwers hierin ondersteunen en begeleiden. Door hun expertise in de land- en tuinbouw te bundelen onder één sterk merk: Arvesta, experts in the field.

Basis voor verandering

Om écht te werken, moet verandering van binnenuit komen. Wanneer we een nieuw merk lanceren, is het voor ons cruciaal dat de hele organisatie mee is. De mensen op de werkvloer zijn de garantie voor de successen van morgen. Veranderen van traject vraagt lef en een stevige portie geduld. Onze eerste aanbeveling: focus op het team. Geef hen tijd en ruimte om deze verandering te begrijpen. Maak hen nieuwsgierig. En laat hen uitgroeien tot jouw ambassadeurs van morgen.

arvesta_fluidgrid_12-4
arvesta_fluidgrid_12-3

Klaar voor take-off?

There creëerde een interne campagne die bottom-up vertrok. Zo genereerden we betrokkenheid, inzet en enthousiasme onder alle bemanningsleden, van topmanagement tot de chauffeurs op de baan. Voor dit nieuwe verhaal was iedereen 100% aan boord.

Van binnen naar buiten

De nieuwe Arvesta-baseline ‘experts in the field’ lieten we in al haar eenvoud uitgroeien tot een brede communicatiecampagne. Wij zetten echte Arvesta-experten met echte Arvesta-klanten in the picture. Of liever: in the field. Een aardappelveld in Ieper, een paardenstal in Peer of een graanveld in Neerlanden. Een externe campagne die authentiek, eenvoudig, dankbaar en écht was. Een campagne die de belangrijkste troef, de mensen van Arvesta, toonde in de omgeving waar ze helemaal openbloeien: centraal in het veld.

arvesta_fluidgrid_9
arvesta-grid6_publi3

Media:

  • vakpers, 
  • dagbladen, 
  • Kanaal Z, 
  • SoMe
arvesta_fluidgrid_9-1
arvesta_600x600-2
arvesta_600x600-1
arvesta_600x600-3
arvesta_600x600-5

Kunstwetenschappen en Archeologie alleen voor Indiana Jones wannabe's was? Huh?! 

lijn_wit-3

Charles A. Toro

footer_2

There
The Business Brewery . Interleuvenlaan 62 . 3001 Leuven . missioncontrol@there.be

facebook
instagram