How we

landed

Daimler Truck BeLux?

star_kleur

Met de vlam in de pijp.

Our mission

De elektrische Mercedes-Benz vrachtwagens voor interstedelijk vervoer voorstellen aan het grote publiek.

We nodigden iedereen uit om de prachtige eActros 300 en 400 te komen bewonderen, maar vooral om hen te komen ervaren.

invitation-4

Beginnen bij ‘t begin… da’s altijd een goed idee! 

We vonden een unieke locatie vlakbij Sint-Truiden: Droneport en de oude luchthavensite. De geschiedenis van oorlogsvliegtuigen ontmoet er de toekomst in de drones. Dát is een verhaal. De omgeving zo prachtig, een plaats waar de stilte voelbaar is. Even stil als die eActrossen – ideaal!

Journ.e_1-copy

Locatie? Check. 

We staken verschillende workshops in elkaar en bedachten een rotatiesysteem om elke gast aan elke workshop te laten deelnemen. Op Droneport gingen klanten in debat met professor Mark Pecqueur, die er al jaren erezaak van maakt zijn automotive studenten klaar te stomen voor de veranderende toekomst. We bouwden een workshop rond de eConsulting van Daimler Truck en gaven een workshop dronevliegen - gewoon omdat het kan en omdat het plezant is.

Een goed bedacht shuttlesysteem bracht de juiste groepjes naar Hangar 66, waar nog twee workshops op hen stonden te wachten. Een workshop over (laad-)infrastructuren en - hoogtepunt van de dag - een testrit met begeleiding, op de oude landingsbaan en omdat dat afgesloten is van de openbare weg, kon élke gast een testrit maken. Rijbewijs of niet.

Fantastisch memorabel dus!

daimler-vierkant-3
daimler-vierkant-2
daimler-vierkant-1

Gordels aan? Let’s go!

Alles werd zorgvuldig gepland. De locaties werden vastgelegd, de ruimtes ingericht, het parcours uitgestippeld en klaargezet. We voorzagen groene stroom en een toiletwagen op locaties waar er geen was en zorgden dat alles vastlag. 
Online registratiepunten opgericht, uitnodigingen in de mailboxen, laat die inschrijvingen maar komen! De opkomst was massaal; potentiële en bestaande klanten, beslissingsnemers en beleidsmakers, influencers, vakpers en een hoop andere media. Iedereen was er, iedereen was enthousiast. We haalden zelfs de pers met de aanwezigheid van onze minister van mobiliteit, die de menigte toesprak en de dag inzette.

Toegegeven, de zon hielp aan de sfeer, maar wij hebben ons hier toch ook van onze beste kant laten zien. Een goed gepland evenement, waar ons team de onvoorziene brandjes bluste met een flexibiliteit waar Nina Derwael jaloers op is. Als een goed op elkaar ingespeelde ploeg, maakten we de dromen van onze klant waar.
Meer zelfs! Het hoofdkwartier in Duitsland hoorde van ons evenement en stuurde hun complimenten naar there. 

Evaluatie? Doel bereikt, opkomst enorm, deelnemers lovend, klant blij, wij blij.
Een geslaagde JOURN.e dus! 

event_1

Mission complete?

Nee, gek! Voor wie er niet bij kon zijn, maakten we een epic film over de toekomst van het zware wegtransport. Binnenkort meer daarover.

openrate

309

testritten

smile

55

influencers en journalisten

footer_2

There
The Business Brewery . Interleuvenlaan 62 . 3001 Leuven . missioncontrol@there.be

facebook
instagram