How we

landed

BORGinsole?

star_kleur

Op goede voet met onze klant.

Our story, since 2019

Meneer Borgions -we mogen hem Paul noemen- maakt fantastische inlegzolen: wetenschappelijk onderbouwd ontwikkeld, fijn en kwalitatief materiaal en op maat. Maar zijn podologische inlegzolen verkoopt hij niet zomaar, hij wil podologen ook ondersteunen in hun werk en hun praktijk. Hij staat hen bij met raad en daad (en zolen). Meneer Borg-, enfin, Paul dus, had wel publiek en een zeker bereik, maar ook veel ambitie om veel verder te groeien. Hij trok zijn stoute schoenen aan en ging op zoek naar hulp. 

Hij zocht naar een juiste partner en kwam bij there terecht. Wij blij natuurlijk! 

We werkten samen om BORGinsole bekender en geliefder te maken, te starten dus met een sterke identiteit en een duidelijke belofte. We creëerden een krachtig, best gedurfd beeld en dito slogan. 

Hup hup, alles netjes in een printcampagne gegoten en declinaties voor een bundel online kanalen. Wat een succes! BORGinsole en de campagne bereikten zomaar een kleine 5 miljoen mensen. Paul blij en zijn podologen ook blij. Say what?!

borginsole_image1
borginsole_image3
borginsole_image2

“Alsof het er niet is” 
De BORGinsole podologische inlegzolen zijn op maat ontworpen op basis van de metingen van jouw podoloog. De zolen corrigeren jouw voeten waar nodig zonder dat je de zolen in je schoen kan voelen, alsof de zool er niet is. Vrij duidelijk toch?

Scene-6-2
Borginsole

A whole new level?

Die vijf miljoen potentiële eindgebruikers en podologen hadden ons gezien in de boekskes en via online kanalen en de dappere nieuwsgierigen die BORGinsole een kans gaven, waren helemaal overtuigd. 

Flashforward naar 2023: met de zolen in de schoenen, gaan we een soepel stapje verder. We willen podologen die voor BORGinsole kiezen betrekken in onze campagne. Meer zelfs: we willen hen ondersteunen met onze campagne, zodat het een win-win-stituatie wordt voor de podologen én voor BORGinsole. 

Hoe dan? Door mensen met zere voeten, pijnlijke knieën en rugklachten, via onze campagne de weg te wijzen naar een oplossing voor hun problemen. Enfin, we brengen dus eigenlijk klanten naar onze podologen, voorschrijvers van BORGinsole.

The initial steps

Bon, we gaan van start. Eerst even bezinnen en de feiten op een rij zetten. Wie zijn patiënten van podologen? Wat hebben ze nodig? Waarom willen ze specifiek een BORGinsole podoloog? Waar en hoe zijn ze te bereiken? Zijn er nuttige conclusies uit de vorige campagne?

Jawel, onze eerdere campagne leerde ons dat sporters en mensen met staande beroepen onze voornaamste doelgroep zijn. We richten ons nu dus vooral tot diegenen met pijn of ongemakken tijdens hun training of werkdag. 

Wat willen ze weten? Of we hen van hun pijn kunnen afhelpen, ah ja. 
Wie bepaalt er of dat kan? De BORGinsole-podoloog in je buurt natuurlijk!

The message

7251_BORGinsole_300x250_NL4
7251_BORGinsole_300x250_NL1
7251_BORGinsole_300x250_NL5

Klaar? Start! 

We wilden onze boodschap naar een hele specifieke doelgroep brengen, dus het was duidelijk hoe een gemiddelde dag eruit ziet voor ons publiek. Wanneer zouden ze waar aanwezig kunnen zijn? Sporters? Op loopevenementen bijvoorbeeld. Loopkalender 2023 erbij en aankruisen maar. Welke interesses hebben ze? Sport, gezondheid, blessures voorkomen, sportvoeding, … 

Mix de juiste kernwoorden en gegevens, geef ze aan de verschillende algoritmes en hup: een hele geconcentreerde doelgroep en dus een efficiënte online campagnevoering voor de remarketing van ons merk. Display, in-app, social media, digital out of home, noem maar op. We wakkerden nieuwsgierigheid en interesse aan door op goedgekozen momenten de BORGinsole-advertenties te laten zien aan relevante contacten, en hen meteen door te verwijzen naar een geschikte podoloog in de buurt.

En het resultaat?

Daar zijn wij - én Paul- terecht fier op! De eerste wave alleen leverde al meer dan 5.500.000 impressies op en er gingen meer dan 20.000 klikken naar de landingspagina. Meer dan 400 bezoekers vonden een podoloog in hun buurt via de kaart en bezochten de website van die podoloog.

In 2023 lieten we de eerste wave dertien weken lopen en het resultaat was nog verbluffender dan in 2019. Net geen zeven miljoen relevante contacten, zesentwintigduizend clicks en meer dan vijfhonderd mensen vonden hun weg naar een podoloog. 

openrate

5.500.000+

impressies

pijl2

20.000+

klikken

hart-1

400+

bezoekers

footer_2

There
The Business Brewery . Interleuvenlaan 62 . 3001 Leuven . missioncontrol@there.be

facebook
instagram